Eat no shit – get fit!

Nu har jag klarat av mina första fyra veckor. Jag tycker det har gått bra, jag har inte varit direkt hungrig, jag har känt mig pigg och orkat träningarna. Sen tycker jag att det där med ätardagarna har varit underbart. Att få äta en semla och lite chips som man längtat efter.

I förra inlägget hade det gått två veckor och där skrev jag hur det skulle gå till. Såhär gick det till:

Frukost, mellanmål och kvällsmål var de bästa. Jag älskar ju frukt och bär så det är nog därför. Några middagar och luncher har jag fått till riktigt bra – de som liknar tacos, de som innehåller lax och de med kyckling. Sen som sagt – ätardagarna – att få gå på ett kalas och äta en god middag och kakor efter, eller den där efterlängtade semlan. Underbart.

Träningen har gått superbra, har inte känt mig orkeslös nångång och har därför kört på. Det har blivit innebandy 2–3 ggr per vecka, promenader, både ute och på bandet, crosstrainer, styrka i samband med innebandyn och pass som MRL, Indoor walking, Cxworx och lite Body Pump.

Resultatet då? Så jäkla bra! Jag är så nöjd. Jag låter bilderna tala för sig själva.

One thought on “Eat no shit – get fit!

  1. Pingback: Förhoppningar och regnbågar | Veronicas portfolio

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *